Site icon Svetlana Plitin Tamavičienė

Kas yra teisinga atlyginimų ir papildomų naudų politika sėkmingame versle?

Prieš porą dienų visiškai atsitiktinai vienas iš socialinių tinklų man išmetė darbuotojo paieškos reklamą. Dažniausiai į darbo reklamas nelabai įsiskaitau, nes jos būna labiau orientuotos į darbuotojo atsakomybių nei galimybių vardinimą. Bet ši reklama buvo kitokia. Ir ne siūlomas atlyginimas 2500–3000 eur bruto mane sužavėjo, o ilgiausias sąrašas pridėtinių verčių, kurios labai jau padidina šios darbo vietos svorį.

Įmonė siūlė (cituoju):

„Kiekvienas darbuotojas gauna išmokų darbuotojams paketą, į kurį įeina:

  1. Augimo galimybės: profesionali ir palaikanti komanda, el. mokymai, daugybė tobulėjimo programų; (įskaitant profesinius pažymėjimus); 100+ profesijų vidinio mobilumo galimybėms;
  2. Sveikata ir gerovė: įvairi, įtraukianti, darbą ir asmeninį gyvenimą suderinanti darbo aplinka; sveikatos draudimas nuo pirmos įdarbinimo dienos; psichinės gerovės praktika; dalinis psichologo konsultavimo kompensavimas; tylos ir miego zonos biure; žaidimų kambariai;
  3. Mišrios darbo sąlygos: namų biuro biudžetas (po bandomojo laikotarpio); moderni darbo vieta, sukurta kartu su antropologu, siekiant geriausios darbuotojų patirties;
  4. Papildomos apmokamos poilsio dienos: 2 pasikrauti, 2 ligos dienos, 1 už savanorystę, už apvalius gimtadienius, už stažą;
  5. Piniginių kompensacijų paketas: nelaimingų atsitikimų ir kritinių ligų draudimas; finansinė parama nelaimingų atsitikimų atveju, kelionių draudimas; III pakopos pensijų fondo įmoka po 1 metų darbo.“

 

Įspūdinga, tiesa?

Tada ir pagalvojau, kaip skirtingai, vis dėlto, darbdaviai vertina savo darbuotojus. Aišku, nemažai įmonių yra neblogai susitvarkiusios. Bet dažnai pasitaiko, kad įmonės ne tik nepakankamai vertina savo jau esamus darbuotojos, bet kažkodėl dar ir skirtingai vertina naujus ir jau dirbančius, gal net net ne vienerius metus, darbuotojus. Nes apie pastaruosius visiškai pamiršta, lyg jie turėtų likti iš įpročio. Čia kaip tos paplitusios įstorijos su telekomunikacijų operatoriais, kurie lanksčias ir itin patrauklias sąlygas siūlo tik naujiems abonementams, bet visiškai pamiršta apie senus, lojalius savo klientus, kurie vis dar moka visiškai nekonkurencingas rinkos kainas.

Visi darbdaviai vienbalsiai teigia, kad vienas didžiausių iššūkiu Lietuvoje šiuo metu yra darbuotojai – naujų paieška ir jau esamų kvalifikuotų darbuotojų išlaikymas ir motyvavimas siekti vis aukštesnių tikslų. Tačiau absoliuti dauguma darbdavių daro vis tas pačias apmaudžias klaidas. Svarbiausios jų yra šios:

 

Prisiminkite, kad neperžiūrėjus atlyginimo ir nepasiūlus papildomų verčių paketo, bei dėl to praradus vertingą lolalų darbuotoją, najuo darbuotojo paieška, atranka ir įvedimas į darbą jums kainuos daug brangiau. Didelė darbuotojų kaita įmonėje ne tik padidina kaštus, bet ir sukuria labai prastą socialinį verslo įvaizdį. Todėl kuo skubiau atlikite sekančius veiksmus:

 

Exit mobile version